.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ساخت مجتمع علوم قرآني شمال كشور در ساري

مديرعامل اتحاديه موسسات قرآني مازندران گفت: مجتمع علوم قرآني شمال كشور در ساري ساخته مي‌شود.

بهروز كريم‌نژاد افزايش موسسات و خانه‌هاي قرآن، اعتبار و تسهيلات بيش از 20 ميليارد ريالي براي قرآن در استان، اعزام فعالان قرآني به سفرهاي زيارتي و... را بخشي از خدمات دولت نهم و دهم به موسسات و خانه‌هاي قرآني ذكر كرد.
مديرعامل اتحاديه موسسات قرآني استان مازندران با اشاره به اينكه ما چهار ساله‌ها تا 90 ساله‌ها را براي روخواني، روانخواني و تفسير قران آموزش خواهيم داد، گفت: طرح مصباح الهدي براي آموزش مفاهيم قراني شامل هشت ترم براي دانش‌آموزان دوره راهنمايي است.
وي گفت: طرح نورالهدي براي تفسير موضوعي قرآن براي دبيرستاني‌ها است.
كريم‌نژاد از تفاهمنامه‌اي بين سازمان تبليغات اسلامي و آموزش و پرورش براي استفاده از مربيان قرآني موسسات قرآني خبر داد و افزود: ما علاوه بر مجوز موسسات آنها را تجهيز هم مي‌كنيم.
وي با بيان اين مطلب كه يك هشتم موسسات و خانه‌هاي قراني كشور در استان مازندران حضور دارند، عنوان داشت: از يك هزار و 300 موسسه قرآني و خانه‌هاي قراني كشور 400 موسسه در استان مازندران مستقر است.
نائب رئيس هئيت مديره اتحاديه موسسات قرآني كشور با بيان اين مطلب كه بيش از 3 هزار نفر در موسسات قرآني استان مازندران فعالند، افزود: يك هزار و 239 كلاس قرآني غير از دارالتحفيظ و شكوفه‌ها در استان وجود دارد.
وي به اخذ اعتبارات در دولت نهم و دهم اشاره كرد و ابراز داشت: دولت نهم و نهم با اختصاص اعتبارات و تسهيلات قابل توجه ما را در دستيابي به اهدافمان كمك شاياني كردند.
كريم‌نژاد به تشكيل شوراي عالي قرآن در استان مازندران و شهرستان‌ها به رياست استاندار و فرماندار و حضور ادارات و نهادهاي مرتبط اشاره كرد و اظهار داشت: از حمايت‌هاي استاندار مازندران در ارتقاي كمي و كيفي مباحث قرآني تشكر مي‌كنيم و از اينكه هيچ كدام از دعوت‌ها و تقاضاهاي قرآني را رد نكردند هم ممنونيم.
مديرعامل اتحاديه موسسات قرآني استان مازندران به ساخت مجتمع علوم قرآني شمال كشور در ساري خبر داد و خاطرنشان كرد: 20 ميليارد ريال در بسته فرهنگي در سفر سوم دولت به مازندران تعيين شده است و اين مجتمع با 10 هزار متر بنا در پنج طبقه و سالن 600 نفره خواهد بود./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.177 seconds.